Jawność przekazu reklamowego opiera się na tym, że w sposób jawny prezentuje daną usługę bądź produkt. Jest to dosyć istotne rozróżnienie, kiedy weźmie się pod wzgląd, że obecnie tyle mówi się o manipulacji w reklamie. Teraz zaś ludziom zależy na tym, by jak najdokładniej określać poszczególne przekazy. Konsumenci nie lubią manipulacji i dokładnie o tym informują, jeśli takie sytuacje mają miejsce. Kryptoreklamy, czy reklamy podprogowe nie są akceptowane i raczej nie przynoszą wysokich wyników sprzedażowych producentom, którzy je realizują. De facto, największe efekty przynoszą reklamy mieszane, a więc takie, w których znajdują się przekazy zarówno mieszane, ale i jawne. Oczywiście, by wszystko pod tym względem świetnie się prezentowało istotne jest, by przekaz został zrealizowany przez kompetentną agencję reklamy. Tylko tam można będzie ustalić wszystkie detale i nie przejmować się potem, że konsumenci nie odbiorą dobrze reklamy. Jawna reklama to reklama dosyć mocno wzbudzająca zaufanie.

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Szukaj

Kategorie

    Kalendarz

      Grudzień 2017
      P W Ś C P S N
      « lut    
       123
      45678910
      11121314151617
      18192021222324
      25262728293031

    Ciekawe Strony