Etapy oddziaływania reklamy są ściśle określone przez marketingowców w każdej agencji reklamy, w zależności od tego, o jakie kampanie reklamowe chodzi. Wyróżnia się też ogólne etapy oddziaływania reklamy. Są to cztery etapy. Pierwszym z nich jest tworzenie świadomości produktu, firmy bądź marki. Drugi etap to wzbudzanie zainteresowania produktem, firmą lub marką. Etap trzeci to natomiast wzbudzanie pożądania oferty. Ostatnim etapem jest wywoływanie oczekiwanej reakcji. Chodzi tu więc stricte o dokonanie zakupu. W zasadzie, na podstawie tych czterech etapów odbywa się każda kampania reklamowa. Dlatego warto koncentrować się na jak najbliższym trzymaniu się tego wzoru. Jeśli się tego dopilnuje to każdy etap reklamy będzie skuteczny i finalnie doprowadzi do takiej sprzedaży na jakiej komuś zależy. Należy dopilnować skuteczności każdego przekazu, a wówczas i jego działanie i związany z tym generalny oddźwięk będą dokładnie takie na jakich komuś zależy. Warto posiadać to ciągle na względzie.

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Szukaj

Kategorie